Comanda Llibres i Fer-se Soci
El període per tramitar la compra de llibres i material escolar pel proper curs 2022-2023 és del 22/06/22 al 17/07/22 (ambdós inclosos).
NOVETAT D’ENGUANY: A diferència dels anys anteriors, aquelles famílies que vulguin adquirir el material escolar via intermediació de l’AMPA, caldrà que també satisfacin la quota de soci durant el procés de realització de la comanda. Així, únicament els socis podran gaudir dels avantatges que suposa l’adquisició del material escolar a través de la plataforma habilitada per la comissió de llibres de la nostra AMPA.
Respecte a la comanda de llibres i material, tota la informació del tràmit la trobareu detallada a la següent nota informativa: AQUÍ
En tot cas, és important que tingueu en compte el següent:
- El llistat de llibres i del material el proporciona l’escola durant l’últim dia de curs.
- Per iniciar el tràmit de compra, primer cal omplir el formulari habilitat.
- Enviat el formulari, apareixerà per pantalla un enlllaç a una pàgina web i un codi d’accés. És important que guardeu aquest codi. Amb aquestes dades podreu accedir a la plataforma de Llibrestext i formalitzar la comanda.
- L’alumnat trobarà el seu lot preparat el primer dia de classe del nou curs. Abans de ser utilitzat, l’alumnat s’emportarà el material a casa perquè cada família pugui comprovar que es correspon amb la comanda realitzada.
- Es recomana comprar l’Agenda Escolar escollida per l’escola a través de la plataforma llibrestext ja que durant el curs passat hi va haver famílies que van tenir dificultats per trobar-la a altres llibreries.
- Hi ha un procediment diferent per a comandes de llibres d’infants amb necessitats especials. Si és el cas, contacteu amb nosaltres via correu electrònic i us explicarem el procediment a seguir.
Correu de contacte de la Comissió de llibres: llibresmadrenys@gmail.com
Xandalls
A l’inici del proper curs 2022-2023 es farà liquidació de l’estoc de xandalls. Més endavant, ampliarem la informació.
Per realitzar una comanda, ens heu d’enviar un correu a xandalls.ampamadrenys@gmail.com especificant:
- Nom i cognoms alumne/a i curs.
- Peça/peces de roba que necessiteu i talla/talles.
- Justificant de pagament (foto).
Recordeu!
- Les talles són amples i disposem de la talla 2 a la talla 14.
- El lliurament de les comandes es farà a l’escola i s’entregarà a cada alumne/a.
- S’acceptaran canvis de talla dins dels 15 dies següents al lliurament.
- Si necessiteu consultar talles, heu de demanar cita prèvia per correu.
- Per les sortides fora del centre escolar, es recomana portar el xandall (o colors similars) per aconseguir un grup unificat (facilita a les docents la localització de l’alumnat).
Newsletters

- Newsletter núm. 13 – 25/10/22: Veure document a AQUI
- Newsletter núm. 11 – 28/02/22: Veure document a AQUÍ
- Newsletter núm. 10 – 25/10/21: Veure document a AQUÍ
- Newsletter núm. 9 – 30/06/21: Veure document a AQUÍ
- Newsletter núm. 8 – 08/03/21: Veure document a AQUÍ
- Newsletter núm. 7 – 23/10/20: Veure document a AQUÍ
- Newsletter Assemblea extraord. Romanent – 30/01/20- Veure document a AQUÍ
- Newsletter Assemblea extraord. Menjador – 22/01/20: Veure document a AQUÍ
- Newsletter núm. 5 – 17/10/19: Veure document a AQUÍ
- Newsletter núm. 4 – 18/06/19: Veure document a AQUÍ
- Newsletter núm. 3 – 11/03/19: Veure document a AQUÍ
- Newsletter núm. 2 – 22/02/19: Veure document a AQUÍ
- Newsletter núm. 1 – 17/10/18: Veure document a AQUÍ