Comanda Llibres i Fer-se Soci

El període per tramitar la compra de llibres i material escolar pel proper curs 2021-2022 és del 22/06/21 al 20/07/21 (ambdós inclosos). Al igual que els últims anys, junt amb el tràmit d’adquisició del material escolar, les famílies que ho desitgin, tindran l’opció de satisfer la quota de soci de l’AMPA.

US ANIMEM A PARTICIPAR COM A SOCIS DE L’AMPA!

Com a agent educatiu, tenim moltes opcions d’incidir i aportar a l’escola i a la mainada; i al mateix temps, el fet de ser família sòcia permetrà accedir a descomptes varis durant el curs així com poder ser acompanyant durant les sortides fora del centre. Us invitem a consultar l’apartat “Sobre l’AMPA” per conèixer-nos i al mateix temps, l’apartat “Fer-se Soci” per qui hi tingui interès.

Respecte a la comanda de llibres i material, tota la informació del tràmit la trobareu detallada a la següent nota informativa: AQUÍ

En tot cas, és important que tingueu en compte el següent:

  • El llistat de llibres i del material el proporciona l’escola durant l’últim dia de curs.
  • Per iniciar el tràmit de compra, primer cal omplir el formulari habilitat.
  • Enviat el formulari, se us proporcionarà un codi d’accés a la plataforma de Llibrestext junt amb les indicacions a seguir. És essencial tenir sempre controlat el codi que se us facilitarà.
  • L’alumnat trobarà el seu lot preparat el primer dia de classe del nou curs. Abans de ser utilitzat, l’alumnat s’emportarà el material a casa perquè cada família pugui comprovar que es correspon amb la comanda realitzada.
  • Es recomana comprar l’Agenda Escolar escollida per l’escola a través de la plataforma llibrestext ja que durant el curs passat hi va haver famílies que van tenir dificultats per trobar-la a altres llibreries.
  • Hi ha un procediment diferent per a comandes de llibres d’infants amb necessitats especials. Si és el cas, contacteu amb nosaltres via correu electrònic i us explicarem el procediment a seguir.

Correu de contacte de la Comissió de llibres: llibresmadrenys@gmail.com

Xandalls

Amb l’inici del nou curs des de l’AMPA posem a la venda els xandalls de l’escola. Aquest curs ho farem per via telemàtica!

Per realitzar una comanda, ens heu d’enviar un correu a xandalls.ampamadrenys@gmail.com especificant:

  • Nom i cognoms alumne/a i curs.
  • Peça/peces de roba que necessiteu i talla/talles.
  • Justificant de pagament (foto).
Enllaç del codi de barres per efectuar el pagament: AQUÍ

El pagament s’ha de fer a la Caixa. Cal que sumeu els imports de les peces que us interessen i que feu efectiu el pagament per l’import total. És important que anoteu el nom sencer i el curs al justificant.

Recordeu!

  • Les talles són amples i disposem de la talla 2 a la talla 14.
  • El lliurament de les comandes es farà a l’escola i s’entregarà a cada alumne/a.
  • S’acceptaran canvis de talla dins dels 15 dies següents al lliurament.
  • Si necessiteu consultar talles, heu de demanar cita prèvia per correu.

Newsletters

  • Newsletter núm. 8 – 08/03/21: Veure document a AQUÍ
  • Newsletter núm. 7 – 23/10/20: Veure document a AQUÍ
  • Newsletter Assemblea extraord. Romanent – 30/01/20- Veure document a AQUÍ
  • Newsletter Assemblea extraord. Menjador – 22/01/20: Veure document a AQUÍ
  • Newsletter núm. 5 – 17/10/19: Veure document a AQUÍ
  • Newsletter núm. 4 – 18/06/19: Veure document a AQUÍ
  • Newsletter núm. 3 – 11/03/19: Veure document a AQUÍ
  • Newsletter núm. 2 – 22/02/19: Veure document a AQUÍ
  • Newsletter núm. 1 – 17/10/18: Veure document a AQUÍ

Estatuts